Wednesday, July 8, 2009

GLÄDJE OCH SORG

Detta är "delfinen" Bosse, men liknar en haj, så då får han va det. Idag håller jag på att avsluta lite tovade kakor, men det rycker i virkhanden. Fick låna 3 japanska amigurumiböcker av Maria och där är så härliga djur, vill göra alla. Igår va Lotta och köpte Saffran-garn till mej i Göteborg,
det är rea på garnet, men hörde att det kanske ska utgå, får nog skicka bud om några nystan till.

Tittade på minnestunden för Michael Jackson igår. Man fick en tår i ögat när dom hyllade och sjöng för familjen. Ofta skrivs det så mycket, rentut skit, när folk lever, men så fort någon dör så har dom varit rena helgon. Det kommer nog att spekuleras en massa om honom och barnen nu.
Jag har läst en bok om hans uppväxt för många år sedan, hur han blev av med sina ungdomsår.
Hoppas att han får lugn och ro nu. Vila i frid.

2 comments:

Lena said...

Vilken sötnos du virkat.
Blev ingen färgning på borgen för min del,inga människor dök upp,men jag fick köpt nålar,ska gå den 5 augusti på nålbindning på borgen.Vill du hänga med??
Ska göra Lund imorgon,återkommer på fredag.
Ha en underbar kväll..
Hälsa Cai
Kram kram

ÄNGLASTINA said...

Det va ju tråkigt,men jag hänger med då.Hoppas du hittar något roligt i Lund.
Kramar från Stina