Monday, August 24, 2009



Här är dockan Lisa ibland smultronen. Hon har fått en fin rosa klänning och pippilottor. Fick virka och drag upp och lägga till innan jag blev nöjd med henne.

Idag har det knappt blivit något gjort alls. Allt virkande och stickande den sista tiden sätter sina spår. Fruktansvärd smärta i muskler och axlarna och det är så trist när dom sätter stopp, det är så mycket nya grejor på gång och så kan jag bara titta på nystanen. Ska hålla mej stilla ikväll och ligga och titta på tv så kanske det känns bättre imorgon.

2 comments:

lotta öster om Heden said...

Vilken söt liten docka
man blir lite sugen på börja virka
Måste lära mig

Veronica Tingvall said...

Säg till om du behöver mer hjälp.jag kan inte så mycket men min sambo jobbar ju med såna här maskiner :-)

Jo då ett litet tovningsprojekt håller jag på med. Det kommer nog snart lite om det på bloggen...
kram/Veronica