Saturday, January 9, 2010

NASSE

Här kommer en liten minigris. Har gjort en i dubbelt garn
innan, men denna blev oxå fin. Hade tagit ett foto på
malteser-hunden men det är alltid svårt att få till fotona
när det är vita saker. Får ta ett nytt.
Idag har Lotta varit här på en stickestund, jättetrevligt.
Lite stickning och mycket prat, precis som det ska va.
Har plockat fram virkningen på min Odd Molly-kofta
som legat undan länge nu. Naturligtvis har jag inte följt
mönstret och kommer inte ihåg varför jag ändrat på det.
Får köra på vad jag tror, minnet är inte alltid vad det varit.

5 comments:

Kerstin said...

Vilken liten sötnasse.Tur att han inte blev född före julen då kanske han hade blivit till en liten.......

Lena said...

Vilken gullegris...

lotta öster om Heden said...

Tack för en trevlig stickstund
i går (lördag) Jag fastnade i ETZY-sidorna helt galet mycke kul

Sussie said...

Riktigt fin gris :) god fortsättning till dig :)

Cattis said...

Fin liten nasse:)