Tuesday, May 4, 2010

MORMORS KUDDE


Nu är nästa kudde till bilen färdig i hemi-orange. Har en
som ligger och väntar på innerkudde. Sen får det vara
bra med kuddar, annars får vi inte plats i bilen. På tors-
dag ska bilen besiktigas och håller tummarna att den
går igenom utan massa fel.
Jag fick en kommentar på mitt inlägg av mina tovade
grejor. Det var någon som skrev på japanska och när
jag kollade vem människan var så dök det upp en sida
med porrbilder. Fattar inte hur folk är funtade, att gå
in på sådana bloggar som vi har och skriva massa skit.
Har tagit bort det och hoppas att det inte dyker upp mer.

3 comments:

Linn said...

ja usch hur folk beter sig!! =O p.s.din kudde ser ut exakt så som mina kuddar till mamma kommer se ut^^d.s.

men jag har tindra på enda sidan av kuddarna, så då blir dom fluffiga hihi

lotta öster om Heden said...

Hoppas att du inte har fått virus i datorn

lotta öster om Heden said...

Hoppas att du inte har fått virus