Tuesday, June 8, 2010

NYA BILDER

Här kommer den första bilden som ska bytas ut på min
shop. Tänkte ha endast en kaka på vart foto så att dom
syns ordentligt. Det kommer även nya skapelser efter-
hand. Dessa kanelbullar fick ny ägare i helgen, så nu får
jag göra några nya och fylla på i "färdig lådan".
Idag har vi haft sista stickcafeet o Lena hade bakat en
supergod tårta, tack så mycket. Vi ska träffas på lördag
och hålla "världsstickdagen" med fika och vi hoppas på
fint väder så att vi kan sitta ute.
På söndag ska vi träffas igen och packa till Stickhjälpens
sändning som går nästa vecka.

3 comments:

Fiff said...

När jag först såg bilden så tyckte jag verkligen att det såg ut som riktiga bullar! De var riktigt snygga. Pärlor som pärlsocker, antar jag? Ha det fint!

Mia stickar said...

Bullarna ser goda ut!
Vad duktiga ni är som håller på med stickhjälpen!

Bi said...

Kanelbullar.. så fint gjorda! Mycket trevligt i din blogg.