Monday, February 21, 2011

MÖNSTERHÄFTEN

Just nu är det mycket beställningsjobb som jag håller på
med. Naturligtvis har jag glömt att ta bilder på sakerna,
får ta med kameran och ta i efterskott. Dessa mönster-
häften har jag köpt, lite nya ideer får man av dom, får se
vad som poppar upp i huvudet. Jag har fått inbjudan till
ett par sommarutställningar på den bästa turistplatsen
här i Skåne, Köpmansmagasinet på Smygehuk. Har varit
där en gång innan för några år sedan och där är turister
från hela världen. Dom har en världskarta där folk kan
sätta en nål var dom kommer ifrån, helt otroligt vad folk
rör på sig på semestern. Har så smått börjat planera vad
jag ska rikta in mig på att virka och man vill göra det och
det. Är där någon som vet hur trendvindarna ligger i år?
I en småstad som här är inte alls lika hippt som t ex
Stockholm o Göteborg. Har du hört eller sett något så
lämna gärna en kommentar.

1 comment:

Östangård said...

Jag tror på återanvändning. Sånt som du redan gör. Disktrasor, använda sån material som redan finns ex plast. Titta på denna länk http://blogg.aftonbladet.se/plastmaja/2009/04/1185870
Fina!
Här är en blogg som är kul http://www.kurbits.nu/
Kram