Monday, April 11, 2011

NYA HÅRSNODDAR

Nu har jag fått lite fler hårsnoddar färdiga. Roligt att virka i dessa knalliga färger. Tidigare har jag gjort blommorna i 3 lager men tyckte dom blev lite för stora och nu blir dom bara i 2 lager. Just nu håller jag på att göra färdigt saker som legat ett tag, te x sy pärlor på glassar och kakor som ska sys ihop och dekoreras. I helgen blev det inte så mycket virkat, här var soligt och det blev varmt i solen och man var bara tvungen att vara ute. Igår var vi ett gäng som körde ut till Höllviken och tog en fika ute i solen. Nu är det äntligen VÅR!

6 comments:

Östangård said...

Så söta och ser även att du lyckats med fjärilar. Kul. Ska bli spännande att se vad du kommer med till oss.

Maria said...

Härliga hårsnoddar! Man blir så glad av alla "knalliga" färger. Ja, nu är det en underbar tid - njut så mycket du kan!

Rät&Avig said...

Vilken kul ide´!
Måste jag göra till mina tjejer som båda har lååååångt hår!
/Ann-Britt

Nettan said...

Psst! Du har blivit utmanad hos mig... kika om du har lust att anta den.... =)
och hårsnoddarna är jätte läckra!! Vad bättre att pryda håret med än vackra garnblommor?

☆Videhexan på Virkaholic☆ said...

Men så fina!!! Sådana skulle jag ha användning för ;)

Östangård said...

Jenny skickade bild på alla fina saker ni tagit med. Du har verkligen gjort massor med fina saker. Kram