Friday, September 17, 2010

HÅRSNODDAR


Fick ett mail i veckan av en som handlat av mina grejor
på Östangård. Har sen gjort dessa blommor med hårsnodd,
dom är 6 cm stora som jag skickat iväg. Kom på så många
färgkombinationer man kan göra. Sen kom där ett mail
till med beställning på fler i andra färger. Kul med lite
ombyte av färger. Annars är det kakor o glassar som gäller,
har fått beställning där också. Kanske man ska satsa på
någon julmarknad i år, får tänka på saken lite till.
Önskar alla som tittar in en jätteskön pysselhelg.

8 comments:

Fiff said...

Så piffigt!

Sunna said...

klart du ska satsa, de är ju jättefina

mikan said...

Hej jag haR tips
Monica

Maria said...

Vilka söta hårsnoddar!Kul att du får beställningar. Inte konstigt - du gör ju så mycket fint!
Kram, Maria

Margita said...

Det är problem att lämna kommentar igen jag gör ett försök till. Tack för komplimangen men de vantar som finns nu på bloggen har inte jag gjort de är gjorda av Majlis och hon gör massor av fina vantar. Du gör också jättefina saker jag läser med glädje din blogg

skapa och inreda said...

Gillar dina hårsnoddar! Härliga färger :)
Kram Annika

SUADDA said...

Jättesöta! Önskade jag hade en liten tjej som jag fick smycka med dessa! =)

Östangård said...

dessa är det många som frågat efter. vad kul att de hörde av sig till dig. nu har vi inventerat och skickar ett mail
Lotta