Monday, September 20, 2010

UPPDATERAT MIN SHOP

Har ordnat och uppdaterat min shop, Änglastinas hörna.
Nu finns nyare och bättre foton på allt så nu har det
blivit lättare att se allt. Där är angivet storleken på
nästan allt också.

Om någon dag så kommer foto på fågelbebisarna som
växer för var dag. Vi kan se nu att där är en hona och
en hane och när vi diskuterade vad dom ska heta så
kom jag på att en tävling här på bloggen inte var dumt.
Så titta gärna in senare i veckan om du vill vara med,
och tänk ut några bra namn.

2 comments:

Maria said...

Jag kikade in i din shop - så mycket fint och roligt du gör! Nu har jag faktiskt länkat till dig, i min blogg. Hoppas att du får många nya besökare.
Ha det gott och lycka till med fågelbebisarna!
Maria

lotta öster om Heden said...

en aviga o räta
Det kan väl vara ett passande namn
för två små fåglar som är födda hemma hos dig bland garn o annat