Wednesday, May 4, 2011

Nya storlekar / hjälp



Nu har jag gjort lite olika storlekar på mina

tårtor. Sammanlagt blir det 6 olika. Håller

på med rosa tårtor nu och har bestämt att

denna veckan ska jag fokusera på att göra

mina kakor färdiga.


En fråga till dom som har lite mer koll på

hur bloggen fungerar. Jag hade mina följare

som synlig gadget till höger och helt plötsligt

försvann dom och nu kan jag inte hitta dom

någonstans. Har försökt att lägga ny gadget

men den blir tom. Hoppas någon kan hjälpa

mig.

3 comments:

Östangård said...

tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Hoppas att det ordnar sig.

Maria Harrsjö said...

Hallå! Sorry med bloggen kan inte hjälpa dig, hoppas du finner svar. Mycket fina små tårtor i olika stl, disktrasor har jag också börjat på, i lin, ska väl göra den klart kanske, semestergöra!Maria

Hoffmans Design said...

Hej vad söta dom blev har du dom på kylskåpet eller e det så så harr jag aldrig sett det tidiagre men jätte snyggt.

Blogg följare så gå in på Design följare och där står hur du skall göra hoppas det ordnar sej det e inte svårt.
Jag har inte förlorat dej iallafall
Kram